Tradycyjne media - czy dzisiaj mają one sensTradycyjne media wciąż mają do odegrania rolę w komunikacji marketingowej. O ile media społecznościowe są skuteczne w docieraniu do konkretnych odbiorców, o tyle media tradycyjne mogą być wykorzystywane do dotarcia do szerszej grupy odbiorców. Media społecznościowe są najlepiej wykorzystywane do pielęgnowania leadów i budowania lojalności wobec marki, podczas gdy tradycyjne media mogą być wykorzystywane do generowania bezpośredniej sprzedaży. Ważne jest, aby pamiętać, że media społecznościowe są dynamiczne, a najlepsza strategia dzisiaj może nie być najlepszą strategią jutro.

Reklama drukowana

Druk jest nadal używany do niektórych kampanii reklamowych. Jednak publiczność dla czasopism, gazet i biuletynów direct-mail są znacznie bardziej ograniczone niż w telewizji. Najlepszą strategią korzystania z druku jest powiązanie reklamy do wydarzenia, które przyniesie publiczność razem w jednym miejscu.

Sieci telewizyjne zaplanować programy, więc mogą być emitowane w jak wielu miejscach, jak to możliwe w jednym czasie, ale gazety i czasopisma są drukowane w jednym miejscu i dystrybuowane do ograniczonej publiczności. Druk może być używany do promowania marki lub produktu, ale to jest zwykle bardziej skuteczne, gdy promuje wydarzenie sprzedaży. Specjalna wyprzedaż może być reklamowana na kilka sposobów: w gazetach, magazynach i biuletynach, na plakatach w witrynach sklepowych, w radiu i za pośrednictwem poczty bezpośredniej.

Twitter w Instagramie

Instagram pozwala marketerom wyświetlać swoje produkty w atrakcyjny wizualnie sposób i pozwala na większą kreatywność w sposobie, w jaki posty są skonstruowane. Instagram to także doskonały sposób na zaprezentowanie tożsamości marki. Wizualny format platformy pozwala pokazać, kim jesteś jako firma i co robisz, co może być świetnym sposobem na interakcję z użytkownikami.

Udana strategia będzie zawierać posty, które pokazują Twoje produkty w atrakcyjny sposób i posty, które podkreślają Twoją markę. Możesz również spróbować pisać o trendach w branży, lub ciekawych faktach dotyczących Twojej firmy, lub szerszego świata. Im więcej będziesz w stanie zaangażować swoich zwolenników, tym większe prawdopodobieństwo, że zbudujesz z nimi relację.