Zdobądź nowych obserwujących: Jak sprawić, by Twój instagram był jeszcze żywszyIm więcej masz followersów, tym bardziej prawdopodobne jest, że ludzie zobaczą Twoje zdjęcie, będą Cię śledzić lub regramować. Ale to tylko część sukcesu. Sukces sięga znacznie głębiej. Korzyści z bycia popularnym w mediach społecznościowych są niezliczone i nie ograniczają się tylko do bycia zauważonym przez więcej osób. Gdy skutecznie i autentycznie oznaczasz siebie w mediach społecznościowych, ułatwiasz swoim zwolennikom odkrywanie nowych treści, takich jak Ty. Dzięki tym wskazówkom możesz lepiej zaangażować swoich zwolenników i ułatwić im znalezienie nowych treści, które mogą im się spodobać.

Zaznacz swoją lokalizację

Jeśli jesteś w jakimś szczególnym miejscu, takim jak fajne muzeum, piękna plaża, nowe miasto, popularna atrakcja turystyczna lub cokolwiek innego, co jest dla Ciebie wyjątkowe, to jest to świetny sposób, aby poinformować swoich followersów, gdzie dokładnie jesteś, a może nawet zaplanować ich podróż. Oznaczanie lokalizacji to nie tylko świetny materiał, ale także dowód na to, że wiesz, jak korzystać z dostępnych funkcji, i że nie jesteś jak inni ludzie, którzy z nich nie korzystają. Upewnij się, że zaznaczasz swoje lokalizacje tak dokładnie, jak to możliwe, aby Twoi obserwatorzy mogli zobaczyć, dlaczego wybrałeś to miejsce.

Sprawdź swoją pisownię i gramatykę

Nie musisz być profesjonalnym pisarzem, aby to zrobić, ale zawsze warto upewnić się, że Twoje tagi nie zawierają błędów ortograficznych i gramatycznych. Nikt nie lubi, gdy jego imię jest błędnie napisane, nikt też nie lubi błędów gramatycznych w ogóle. Dotyczy to zwłaszcza sytuacji, gdy oznaczasz kogoś bezpośrednio. Oznaczając kogoś, upewnij się, że poprawnie przeliterowałeś jego imię i dwukrotnie sprawdziłeś sposób, w jaki go użyłeś. Upewnij się też, że używasz poprawnej gramatyki, zwłaszcza jeśli oznaczasz markę lub firmę. Używanie poprawnej gramatyki jest korzystne na wiele sposobów, zwłaszcza w przypadku oznaczania.

Wiedz, kiedy używać @-tagów, a kiedy #-tagów

W zależności od sytuacji i osób, które oznaczasz, możesz używać @-tagów lub #-tagów. Jeśli oznaczasz osobę bezpośrednio, np. przyjaciela lub członka rodziny, używasz @-tag. Jeśli oznaczasz markę lub firmę, używasz tagów #. Możesz również użyć zarówno @-tagów, jak i #-tagów w tym samym poście. Jest to częste, gdy chcesz oznaczyć znajomego i markę w tym samym poście.

Nie zapominaj o byciu autentycznym!

Pamiętaj, że tagowanie ma być autentyczne i szczere. Nie oznaczaj przypadkowych osób na swoich zdjęciach tylko dlatego, że jesteś ciekaw, kim są lub skąd pochodzą. Oznaczaj tylko te osoby, które są istotne dla Twojego zdjęcia, np. bliskich przyjaciół i członków rodziny, mówców, których słyszałeś na imprezach, lub osoby, które w jakiś sposób Cię zainspirowały.